.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آرامبند NHN - با قابلیت به حرکت در آوردن درب هایی به وزن 80-40 کیلوگرم و اندازه 110-85 سانتی متر - سازگار با انواع قفل برقی - با قابلیت تنظیم نیروی درب - سه زمانه (دارای سه سرعت حرکت، با اطمینان بالا از بسته شدن درب)

آرامبند NHN-83V

آرامبند NHN-83V یکی از بهترین محصولات ساخت شرکت NHN ژاپن است. این آرامبند قابل استفاده برای درب هایی با وزن 80-40 کیلوگرم می باشد و در صورتی که درب ساختمان شما در این محدوده وزنی قرار دارد می توانید از این محصول استفاده کنید. شما می توانید برای خرید آرامبند NHN-83V با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با خصوصیات آن آشنا شوید.

ویژگی های آرامبند NHN 83V

همانطور که در بالا نیز اشاره شد این آرامبند هیدرولیکی قدرت به حرکت در آوردن درب هایی با وزن 40 تا 80 کیلوگرم را دارد. در نظر داشته باشید از اصلی ترین خصوصیات این محصول Mulity بودن آن است؛ به این مفهوم که میزان فشار و نیروی وارده از طرف آرامبند متناسب با وزن درب است. برای درک بهتر موضوع بد نیست اشاره ای داشته باشیم به این موضوع که نوع حرکت درب برای بیشتر آرامبند ها تابعی از وزن آن به شمار نمی رود. به این ترتیب در بیشتر مواقع برای باز کردن درب با وزن متوسط دچار مشکل خواهید شد؛ چرا که فشار زیاد آرامبند مانع از حرکت ساده درب می گردد و به گشتاور زیادی در جهت باز کردن درب نیاز است. اما با استفاده از آرامبند NHN 83V با این مساله مواجه نخواهید شد. اما با استفاده از پیچ تنظیم تعبیه شده برای این آرامبند ژاپنی نیرو و فشار وارده به درب متناسب با وزن آن خواهد بود و باز کردن درب به سادگی صورت می گیرد.
دیگر خصوصیت خاص این محصول سه زمانه بودن آن است. همان طور که می دانید بیشتر آرامبند های موجود در بازار دو زمانه یا دو سرعته هستند. به این ترتیب که در هنگام بسته شدن درب سرعت آن کاهش می یابد تا بسته شدن با شدت صورت نگیرد. در مورد این محصول باید دانست که سه سرعته بودن آن به مفهوم ایجاد امنیت بالاتر است؛ چرا که پس از حرکت دوم و قرار گرفتن درب در چهارچوب خود فشار سومی به آن وارد می گردد تا از بسته شدن درب اطمینان حاصل شود. به این ترتیب قادر خواهید بود امنیت بیشتری برای مجموعه خود فراهم آورید.

   

خلاصه ویژگی های آرام بند nhn 83v

آرامبند NHN-83V به واسطه دارا بودن خصوصیاتی مناسب می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای ساختمان شما باشد. در ادامه این مطلب به معرفی خلاصه ای از این ویژگی ها می پردازیم:

  • آرامبند هیدرولیکی
  • سازگار با انواع قفل برقی
  • با قابلیت تنظیم نیروی درب
  • قابل استفاده برای درب هایی با بازشو به داخل
  • قابل استفاده برای درب هایی به وزن 80-40 کیلوگرم
  • قابل استفاده برای درب هایی به اندازه 110-85 سانتی متر
  • سه زمانه (دارای سه سرعت حرکت، با اطمینان بالا از بسته شدن درب)

   

جمع بندی دیدگاه کارشناسی ما

یکی از معتبرترین سازنده های آرامبند در جهان شرکت NHN ژاپن می باشد که آرامبند های مختلفی برای درب های سبک و سنگین عرضه نموده است. محصولات این شرکت با گارانتی طولانی مدت 5 ساله عرضه می شود تا خیال مصرف کننده را از کیفیت محصول راحت کند.
آرامبند هیدرولیکی NHN 83V یک محصول مولتی است که قادر است درب هایی تا وزن 80 کیلوگرم را به حرکت در آورده و نیرویی متناسب با وزن آن ایجاد کند. سه زمانه بودن این محصول می تواند اطمینان قابل توجهی برای کاربر ایجاد کند که به این ترتیب درب ساختمان حتما بسته خواهد شد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت آرامبند NHN-83V با ما تماس بگیرید یا در تلگرام عکس درب خود را ارسال فرمایید تا بهترین جک (متناسب ترین سایز) با درب شما برایتان معرفی گردد.

آرام بند nhn



:: موضوعات مرتبط: آرام بند nhn , ,
:: برچسب‌ها: آرام بند nhn , تنظیم آرام بند nhn , قیمت جک آرام بند nhn , نمایندگی nhn , نمایندگی فروش آرام بند , نصب آرام بند , بهترین مارک آرام بند , نمایندگی آرام بند درب , قیمت آرام بند درب ورودی ساختمان , قیمت آرام بند nhn , قیمت آرام بند درب , قیمت آرام بند ریوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرام بند درب
ت : جمعه 31 فروردين 1397
.

آرامبند سه سرعته ( 3 مرحله ای ) ویرو ایتالیا مدل VIRO-D86

آرامبند VIRO-D86 یکی از بهترین آرامبند های موجود در بازار ایران است که ساخت کمپانی VIRO ایتالیا است.در صورتیکه تصمیم به خرید آرامبندVIRO-D86  را دارید می توانید با دفتر ما تماس بگیرید تا از ویژگی ها و مشخصات  آن  برخودار شوید.

ویژگی های آرامبند  VIRO-D86

این جک آرامبند هیدرولیکی قابل تنظیم از سایز EN2 الی EN4 می باشد بنابراین این آرامبند مناسب برای درب های نفر رو با وزن 40 تا 80 کیلوگرم و با عرض  85 تا 110 سانتیمتر است. در صورتیکه درب ورودی ساختمان شما دارای چنین مشخصاتی است می توانید از این آرامبند استفاده کنید.

همان طور که در قسمت بالا توضیح داده شد از خصوصیات خاص این جک آرامبند سه زمانه بودن یا سه مرحله ای بودن آن است و این خود یک تفاوت آشکار با دیگر آرامبند ها محسوب می شوند. بیشتر آرامبند ها و جک های پشت درب موجود در دنیا دو زمانه یا دو سرعته هستند.در آرامبند های دو سرعته در هنگام بسته شدن درب سرعت آن کاهش می یابد تا از شدت آن جلوگیری به عمل آید. در مورد این مدل آرام بند ویرو  باید بدانیم که سه سرعته بودن آن به مفهوم ایجاد امنیت بیشتر برای درب هایی که دارای قفل برقی  هستند یا کلا درب های ورودی بیرون با هر قفلی طراحی شده است  ؛ چرا که پس از حرکت دوم و قرار گرفتن درب در چهارچوب خود زبانه قفل های برقی بصورت یک مانع عمل می کنند و فشار سوم بعد از چفت شدن زبانه قفل بر آن وارد می گردد تا از بسته شدن درب اطمینان حاصل شود. این فشار نهایی علاوه بر امنیت  بیشتری را که  فراهم می آورد باعث این می شود درب دارای قفل برقی با صدای خیلی کمی بسته شود.

در نظر داشته باشید این سری محصولات شرکت ویرو ایتالیا دارای یک ماکنیزم است که میزان فشار و نیروی آرامبند متناسب با وزن درب تنظیم می شود. برای اینکه بتوانیم این موضوع را بهتر توضیح بدهیم بد نیست که اشاره ای  داشته باشیم به این موضوع که نوع حرکت درب برای بیشتر آرامبند ها تابعی از وزن آن به شمار نمی رود. به این ترتیب در بیشتر مواقع برای باز کردن درب با وزن متوسط دچار مشکل خواهید شد؛ چرا که نیروی زیاد آرامبند مانع از باز شدن  درب  به سادگی می گردد و برای این کار  گشتاور زیادی در جهت باز کردن درب نیاز است. این قابلیت آرام بندهای سه سرعته سبب می شود تا باز نمودن درب برای کودکان و افراد سالمند آسان باشد و نیازی به وارد آوردن نیروی بسیار زیاد به درب نباشد.

اما با استفاده از آرامبند VIRO-D86 با این مشکل مواجه نخواهید شد. اما با استفاده از پیچ تنظیم در این آرامبند ایتالیایی نیرو و فشار وارده به درب متناسب با وزن آن قابل  تنظیم خواهد بود و باز کردن درب به سادگی صورت می گیرد.

همچنین این سری از آرام بندها قابلیت  Back Check دارند که  باعث می شود تا بتوانیم زاویه بازشو درب را تنظیم نماییم. این قابلیت در مکان هایی که پشت درب دیوار  یا مانعی وجود دارد مناسب است و با تنظیم زاویه بازشو جک آرام بند ، از برخورد درب و آرام بند با دیوار و مانع پشت درب جلوگیری می شود.

خلاصه ویژگی ها و مشخصات

جک آرام بند VIRO-D86 دارای خصوصیاتی مناسب و قابل توجه می باشد,خصوصیاتی مناسب که می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای درب وردی  ساختمان شما باشد.

آرامبند هیدرولیکی با قابلیت تنظیم نیروی درب

سازگار با انواع قفل برقی ( لاکپشتی و کلونی و زبانه دار )

قابل استفاده برای درب ورودی ساختمان با بازشو به داخل

قابل استفاده برای درب هایی به وزن 40 تا 80 کیلوگرم

قابل استفاده برای درب هایی به اندازه 85 الی 110 سانتی متر

سه سرعته (دارای سه مرحله حرکت، با اطمینان بالا از بسته شدن درب)

دارای ظاهری زیبا ( یک عدد کاور از جنس آلومنیوم جهت مخفی نمودن پیچ های تنظیم )

نتیجه گیری :

ویرو ایتالیا یکی از معتبرترین شرکت های سازنده یراق آلات در جهان می باشد که محصولات مختلفی از جمله آرام بند برای درب های سبک و سنگین عرضه نموده است. در توضیحات قبلی به خصوصیات ویژه ی این محصول پرداختیم ، این ویژگی ها این محصول را نسبت به دیگر آرامبند ها متمایز می سازد، در کنار آن و با توجه به گارانتی طولانی مدت 5 ساله VIRO می توان استفاده از این محصول را یکی از بهترین انتخاب ها دانست.

آرامبند هیدرولیکیVIRO-D86  ایتالیا قادر است درب هایی تا وزن 80 کیلوگرم را به حرکت در آورده و نیرویی متناسب با وزن آن ایجاد کند. سه سرعته  بودن این آرامبند می تواند اطمینان قابل توجهی برای کاربر ایجاد کند که به این ترتیب درب ساختمان حتماً بسته خواهد شد. شما مشتریان گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت آرامبند VIRO-  D86 با شماره ما تماس بگیرید و یا در تلگرام عکس درب خود را ارسال نمایید: 09124036285

 

نقاط قوت:

طراحی یکدست آلومینیومی و زیبا

سه سرعته بودن( سه زمانه )

نیروی حرکت دادن درب متناسب با وزن آن

ساخت کشور ایتالیا

در کل میتوان گفت آرام بند ویرو آرام بند مناسبی برای درب ما به حساب میآید و می توان آن را در کنار آرام بند nhn قرار داد هرچند آرام بند nhn بهترین آرام بند بازار است ولی ویرو نیز در نوع خود آرام بندی مناسب است.

 

آرام بند ویرو جک آرام بند ویرو بهترین برند جک آرام بند بهترین جک آرام بند آرام بند nhn آرام بند کینگ آرام بند fine قیمت آرام بند ریوبی نصاب آرام بند اینها سرچ هایی هست که توسط شما عزیزان انجام میگیرد برای رسیدن به آرام بند ویرو جک آرام بند ویرو بهترین برند جک آرام بند بهترین جک آرام بند آرام بند nhn آرام بند کینگ آرام بند fine قیمت آرام بند ریوبی نصاب آرام بند از سایت ما بازدید کنید با انتخاب این کلمات آرام بند ویرو جک آرام بند ویرو بهترین برند جک آرام بند بهترین جک آرام بند آرام بند nhn آرام بند کینگ آرام بند fine قیمت آرام بند ریوبی نصاب آرام بند

آرام بند ویرو جک آرام بند ویرو بهترین برند جک آرام بند بهترین جک آرام بند آرام بند nhn آرام بند کینگ آرام بند fine قیمت آرام بند ریوبی نصاب آرام بند اینها سرچ هایی هست که توسط شما عزیزان انجام میگیرد برای رسیدن به آرام بند ویرو جک آرام بند ویرو بهترین برند جک آرام بند بهترین جک آرام بند آرام بند nhn آرام بند کینگ آرام بند fine قیمت آرام بند ریوبی نصاب آرام بند از سایت ما بازدید کنید با انتخاب این کلمات آرام بند ویرو جک آرام بند ویرو بهترین برند جک آرام بند بهترین جک آرام بند آرام بند nhn آرام بند کینگ آرام بند fine قیمت آرام بند ریوبی نصاب آرام بند



:: برچسب‌ها: آرام بند ویرو , جک آرام بند ویرو , قیمت آرام بند ویرو , قیمت جک آرام بند ویرو , بهترین مارک آرام بند , بهترین جک آرام بند , نصاب آرام بند , آرام بند nhn , آرام بند کینگ , بهترین برند جک آرام بند , نصاب آرام بند , آرام بند رونیکس , قیمت آرام بند ریوبی , قیمت آرام بند nhn , آرام بند درب , قیمت آرام بند درب ,
:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرام بند درب
ت : جمعه 31 فروردين 1397
.

 

 
آرام بند درب یا همان آرام بند درب ورودی ساختمان دستگاهی است که در پشت درب نصب میشود به شکلی که در تصاویر وجود دارد.بدنه آرام بند روی درب و  بازوی آن روی چهارچوب درب نصب میشود آموزش نصب جک آرام بند درب ورگلاژ آرام بند درب را در ادامه به طور دقیق تر برای شما خواهیم گفت.آرام بند به صورت خودکار عمل کرده و بعد از باز کردن درب، درب را میبندد تا ازورود افراد غیرمجاز به ساختمان جلوگیری کند و در ادارات و شرکت ها ازورود سرما و گرما در فصل زمستان و تابستان جلوگیری میکند.
قدرت و سرعت بسته شدن درب را از طریق پیچ تنظیم های آرام بند درب تنظیم میکنیم  که در اکثر موارد درب تا 80 درصد مسیر با سرعت ملایم می آید و 20 درصد آخر مسیر را کمی با قدرت بالا تنظیم میکنیم برای اینکه نیروی کافی برای بستن درب داشته باشد البته برای درب های ورودی ساختمان باید از آرام بند درب سه سرعته استفاده شود که پیشنهاد ما آرام بند nhn سری 80 است که بهترین آرام بند درب و دارای آرام بند درب سنگین می باشد با مدل های آرام بند nhn 83v و آرام بند nhn 85v که سرعت سوم آن در مسیر انتهایی بعد از ترمز عمل کرده و با فشار درب را میبندد با کمترین صدا و مطمین ترین حالت یعنی میتوان گفت بهترین آرام بند درب موجود در بازار آرام بند nhn ژاپنی است.تیم ما تعمیر آرام بند درب و تعمیر جک آرام بند درب را به طور تخصصی انجام میدهد و تا جایی که امکان رگلاژ آرام بند درب باشد این کار را انجام میدهیم.
 
 
آموزش نصب جک آرام بند درب تعمیر آرام بند درب بهترین آرام بند درب آرام بند درب سنگین تعمیر جک آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب آرام بند درب 
آموزش نصب جک آرام بند درب آموزش نصب جک آرام بند درب آموزش نصب جک آرام بند درب آموزش نصب جک آرام بند درب آموزش نصب جک آرام بند درب آموزش نصب جک آرام بند درب آموزش نصب جک آرام بند درب آموزش نصب جک آرام بند درب آموزش نصب جک آرام بند درب آموزش نصب جک آرام بند درب آموزش نصب جک آرام بند درب آموزش نصب جک آرام بند درب آموزش نصب جک آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب تعمیر آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب بهترین آرام بند درب آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین آرام بند درب سنگین تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب تعمیر جک آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب رگلاژ آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب آرام بند درب 


:: موضوعات مرتبط: آرام بند درب , ,
:: برچسب‌ها: آرام بند , آرام بند درب , آموزش نصب جک آرام بند درب , نحوه تنظیم جک آرام بند درب , تعمیر جک آرام بند درب , تعمیر آرام بند , بهترین آرام بند درب , آرام بند درب سنگین , آرام بند درب اتاق , آموزش نصب آرام بند درب منزل , آرام بند nhn , قیمت آرام بند ریوبی , قیمت آرام بند درب , آرام بند درب قیمت , قیمت آرام بند nhn , قیمت جک آرام بند nhn , نمایندگی فروش آرام بند , نمایندگی آرام بند کینگ , آرام بند درب , آرام بند ,
:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرام بند درب
ت : جمعه 31 فروردين 1397
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی